Ågren

På onsdag ska jag skriva tenta. Känns det bra? Nej, inte alls. Jag jagar alltid upp mig inför tentorna, för att dagen det gäller inte känna någonting samtidigt som jag är ovillig att prata med mina kursare för det känns som om de drar kunskapen ur mitt huvud så det blir tomt. Precis som när tentan är inlämnad och jag har lämnat salen - då är det tomt i huvudet. När alla andra pratar om den och den frågan, vad de skrev och vad jag skrev, då har jag inget svar för jag kan inte minnas. Blackout!

Det ska bli skönt när den här veckan är över.


Kommentarer;

Maddis

Hah, precis samma för mig. Kan inte komma ihåg något efter en tenta när folk frågar vad man svarat på den och den frågan.

2010-01-13 @ 16:23:28
URL: http://sindrobe.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: