Don't look back, you can never look back



Plugga, jobba, katter, sol! Ungefär så ser veckans dagar ut för mig just nu. Nästa vecka ska Devin till veterinären och några dagar senare flyger jag till Bromma där pappa ska möta dig, sen kör vi till Västerås och mamma. Troligtvis kommer även morfar och bror vara där när vi kommer fram, vilket kommer bli fint för vi har inte träffats sedan september (tror jag). Om tiden och pengarna fanns skulle jag nog hälsa på oftare, men nu är det inte så och därför blir det destå roligare när jag väl är där. Innan allt det måste jag dock avsluta terminens sista kurs och vara mer än halvvägs färdig med mina studier, woo!


Kommentarer;

Saari

Vackraste ögonen i världen kanske! :) Hoppas du får det skitmysigt i hem-hemmet <3 Du får kanske lite vila där också?

2010-05-20 @ 17:38:56
URL: http://dissociativ.blogg.se/
Lindapa

när ska du till västerås och hur länge är du där?? jag åker dit den 28 och hem igen den 30, men sen kommer jag tillbaka igen den 4 juni och är där i 3 veckor..tror du vi hinner ses lite? var ju såå länge sen och jag vill ju träffa dig min apa :) xox

2010-05-22 @ 08:52:28
Stina

Dags för en liten uppdatering här tror jag =P

2010-06-08 @ 22:25:36
Didi Darko

Vilken fin ögonfärg du har!

2010-08-26 @ 20:34:27
URL: http://akindofmagic.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: