Blääh

När jag vaknade i morse var allt blä, och det är det fortfarande. Jag har fått världens ondaste förkylning! Vi snackar ont i halsen, lock för öronen, täppt i näsan och huvudvärk. Jag orkar ingenting, och känner mig inte så himla fräsch heller. Jag inbillar mig i alla fall att man blir frisk fortare om man dricker mycket och vräker i sig frukt, så det är vad jag gjort hittills. Ja, och sovit lite då och nu för inatt har jag inte sovit många timmar i sträck.
Det värsta är inte att jag mår så kasst, nej, det värsta är att idag skulle jag bakat pepparkakor med Hanna och Maria. And now I'm missing out! :( Tur att nästa helg är bokad som julgodislagarhelg, för annars skulle jag inte fatta att det snart är jul.

Andra advent idag, förresten. Två veckor kvar!


Kommentarer;

Theresa

Uscha, stackare! Det är verkligen den tiden nu... Synd du missade baket, men tur nästa helg var inbokad med =) Och på talm om din kommentar: skönt att det finns hopp ändå om en fridfull död. Och Skalle-Pär ja, haha, hade jag nästan glömt =) Då är jag i alla fall inte den enda 20-åringen som läser dödsannonser ;)

2007-12-09 @ 11:43:25
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie
Malin

Krya på dig om du inte redan gjort det!
(jag läser nerifrån och upp) ^^

2007-12-13 @ 21:57:44
URL: http://www.crazygirl.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: