Fredag

Jag blir så glad! En sån liten sak som att en av tanterna på jobbet sa att jag hade en vacker mun har fått mig att gå runt med ett leende hela dagen. Gulletant! Det är dom där små sakerna som är bäst. <3



Ikväll är det final i Idol. Vem hejar du på?
Ända från början har jag varit svag för Amandas hesa jazzröst, men Marie har inte legat långt efter. Så nu när det står mellan dom två så är det riktigt spännande! (f.ö. hejar pappa på Marie och föregående år har han alltit tippat rätt...)

image42image43
Smickrande bilder från Aftonbladet.se


Kommentarer;

hanna

jag hejjar på marie. amanda är bra men hon passar inte för kontraktet. marie är duktigare på att sjunga och hon passar för kontraktet så därför hoppas jag att hon vinner!!!!!!!!

2007-12-07 @ 18:43:15

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: