Liten update

På julafton jobbade jag till ett, och sen fick jag lov att smita iväg hem. Hem för att göra mig i ordning för att åka till F's mormors stuga. Väl där blev det sällskapsspel, julmat, djurkul, socialt umgänge och slutligen julklappsutdelning. Kort skrivet, jag vet, men det enda som egentligen behövs är detta: jag hade en jättetrevlig julafton och saknade nästan inte mamma, jocke, pappa och morfar alls. Fast ändå lite...

Idag är det fredag och äntligen är mina många långa jobbdagar slut. Jag har ju nästan jobbat non-stop sen förra måndagen. Haft 2 dagar ledig, och de var inte sammanhängande. Need I say more? F.ö. har jag halsbränna nu. Det suger!

Imorrn blire mys hos Hanna. Got to love it! :)


Kommentarer;

hanna

jag har också halsbränna ;O
ses imorgon :D

2007-12-28 @ 23:25:46

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: