No make up

Jag är då en som inte sminkar mig särskilt ofta, och när jag gör det så är det ganska diskret (tycker jag i alla fall).
Oftast är det ingen som reagerar när jag har smink/inte har det. Hur är det för er?

Här är lite kändisar med och utan smink. Vissa är riktigt svåra att känna igen.


Kommentarer;

Malin

Det är samma med mig. Jag har inte smink så ofta och när jag väl har så är det ingen som märker det. Ingen som säger nåt iaf. :)

2007-12-03 @ 06:34:45
URL: http://www.crazygirl.se
Tessie

Oj, ja, vissa kändisar var det en ordentlig skillnad på! Jag är nästan alltid lite sminkad (mascara och lite puder) eftersom jag har så ljusa ögonfransar att mina ögon blir som små grisögon utan mascara ;) o så tycker jag om att dölja mitt rödflammiga nylle så mycket det går ;) Men förr hade jag aldrig smink - började först på gymnasiet o då bara ibland.

2007-12-03 @ 15:22:26
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: