Stardust

image39Gillar du sagor? I så fall har jag ett filmtips right here for you! Stardust är en såndär film som man blir alldeles glad och mysig av - i alla fall jag och F. ^^ Huvudpersonen är en ganska mesig artonårig kille som bor i byn Wall. Byn har fått sitt namn från den långa muren som löper längst med den, men vad invånarna inte vet är att på andra sidan muren lurar en förtrollad värld. En värld med häxor och luftpirater, en döende kung och hans söner som slåss om tronen.
Tristan - som den mesiga killen heter-  vill för allt i världen vinna en flickas gunst, och inte vilken flicka som helst: byns sötaste såklart. Tillsammans ser de en stjärna falla och hon lovar att om han ger henne den så ska hon gifta sig med honom. Stjärnan slog ned på andra sidan muren, och här börjar äventyret. Precis när Tristan tar sig över till andra sidan...

I loved it! Göre' du med! 


Kommentarer;

Malin

Jag laddade hem den, men tyvärr var det så dålig kvalle, så har inte brännt den. Ska se om det kommit ut någon bättre version.
Och du, jag kan tyvärr inte ändra färgerna på Nemis klänning, är inte så haj på PS tyvärr. :/ Men du kanske vill hjälpa? ^^
*puss*

2007-12-02 @ 15:37:51
URL: http://www.crazygirl.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: