Torsdag, right?

Igår, idag och imorgon har jag koll på, men vad dagen heter är svårt. Jag är dagvill!
Igår kväll fikade jag med Hanna, and it was great. Hon är verkligen jättemysig att bara sitta och skvallra med (t.ex.) ;) Love!
Ain't she cute? ^^
image48


TIll fikat drack jag chailatte, och när jag varit hemma en stund satte magknipen igång. Sammanträffande? F tror det, men jag vill lägga skulden på latten. Det känns liksom lite bättre om man har nåt att skylla på.


Nu sitter jag med efterbehandling i håret för det är nyfärgat. Ingen jättestor skillnad kanske, men jag är kvitt min utväxt och har en jämnare färg = mycket finare. Ikväll ska jag bara mysa runt hemma med min sjukis och senare ska vi se ståuppkomikern Magnus Betnér - Inget är heligt. Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer;

Malin

Jag såg oxå Magnus Betnér och som jag skrattade ^^

2007-12-21 @ 01:54:45
URL: http://www.crazygirl.se
Malin igen

Jag är förresten oxå väldigt dagvild, så welcome to my world :)
Du får gärna uppdatera dina länkar här, crazygirl är ju ny adress och malla.nu don't exist anymore.
Todeloo :*

2007-12-21 @ 06:33:55
URL: http://www.crazygirl.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: