Flied lice with tjicken

Vi anlände till GE kanske 10 minuter tidigare än vi bestämt så vi fick sitta och vänta (någon ville inte vara sen ;>). När F's pappa + tant anlände såg de inte alls ut som jag tänkt mig. Jag har kanske sett ett foto på F's pappa och det var mycket gammalt :P Han var (är) en liten gubbe (ja) med grått hår och glasögon, och hans tanta pratar som om hon saknade halva tungan. Det kanske hon gör förresten... Jag vet inte med det var vad jag tyckte att det lät som när hon pratade. Och pratade gjorde de förresten bägge två! Dock var det en tryckande tystnad mellan stötarna av prat innan vi fått maten, fast jag tycker ändå det gick bra. Hade väntat mig att det skulle kännas besvärligare än det gjorde.

Som Fredrik sa; nu var det gjort! Och inte så smärtsamt alls faktiskt. :)

Nu: Filmmys med sötpluppen!


Kommentarer;

hanna

skönt att det gick bra! och skönt att ha det "bortgjort! :) vi måste styra upp en dejt men jag kan mest bara helger.. eller kvällar.

2007-11-25 @ 19:32:43
Malin

Ååh.. hihii.. jag minns då du berättade att du skulle träffa honom.. trodde ni gjorde det då du berättade om det.

Och btw.. ditt inlägg före detta.. jag känner så igen mig i F's stil att vakna på morgonen. :D

2007-11-28 @ 21:00:00
URL: http://www.crazygirl.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: