Nervöst

Jag har sovit säkert 9 timmar inatt, och nu på morgonen har jag ätit lyxfrukost och duschat. Jag är på topp! Fredrik sover fortfarande, fast enligt honom håller han på att vakna nu. Tss, somna om är inte samma sak som att vakna. Jag lär väl träffa honom om en timme eller två, när han har "vaknat" klart. Lata karl!

Ikväll ska vi träffa F's pappa och äta middag på restaurang tillsammans. Jag har inte träffat honom förut, fast vi bestämt att göra det två gånger tidigare (ena gången ställde han in, andra gången dök de inte upp. Ja, pappan och hans kvinna/tant/sambo) så jag är fundersam till om det kommer bli av den här gången. Det lutar åt det eftersom F bestämde i början av veckan med honom att vi skulle ses idag, lördag, och dessutom ringde och dubbelkollade det igår.
Jodå... Spännande på ett sätt, fast ändå mest nervöst. Är jag duktig av mig skriver jag om det ikväll ;)


Kommentarer;


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: