Wall of text

Jag menar verkligen inget illa, men igår var det så dåligt. Det började som en bra kväll, Saari kom hit och vi sminkade oss och hade roligt. Sen traskade vi iväg mot Scharinska för en (trodde jag) rolig kväll.
Det kan ha haft något att göra med att jag redan var så slut i kroppen och huvudet efter att ha gått upp halv sex och jobbat hela dagen, men ingenting kändes rätt efter att vi kommit in genom dörrarna. Jag försökte ha kul och vara trevlig och hälsa på allt folk som kände Saari och var totalt ointresserade av mig (de flesta i alla fall), och dansa. Det var i alla fall roligt i början när tröttheten inte helt hunnit käka upp mitt pepp, men sen kändes det bara så fel.
Jag kände mig som en dum jävla utböling och insåg att jag kommit ifrån "metal-folket", jag passade inte in där längre och trivdes tillika inte det minsta. Hade det inte varit för Saari hade jag nog vänt redan i dörren. Det kändes så dumt och hemskt att gå dit med henne och sen efter bara en timme vilja hem igen, men jag fixade det inte.
Jag trivs mycket bättre att gå ut med ett gäng med kompisar på en pub eller så, och sen dansa till poppig och ful gammal musik. Faktiskt. Det är inte roligt med folk som gastar om hur fulla dom är, men att det inte gör något för alla andra är ju minst lika fulla. Det har det aldrig varit.
Roligt var ändå att spana in alla utklädda människor (nåja, alla som inte var school girls). Bland andra såg jag dom här filurerna:
 
 






Känner ni igen dem? :)


Kommentarer;

Tessie

Låter inte så kul =/ Jobbigt när man känner att man inte har kul o bara vill hem, när man är med andra. Men kul med alla utklädda iaf =) Jag kan väl inte påstå att jag känner igen alla, men ett par i alla fall ;) C hade tänkt vara Angel eller Spike, som tydligen ska vara med i Buffy (jag har själv inte sett serien) Synd att det inte blev nåt bara... Men, men, så kan det vara. Får ha mysigt hemma istället. Kram!

2007-11-03 @ 17:54:32
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie
Saari

Jag kände mig så ansvarig och dum för att du inte hade kul, det var verkligen jättetråkigt, usch... Jag förstår att det var jobbigt. Du, jag och Hanna skulle ju kunna gå ut på o'learys kanske? Det kan nog vara roligare kanske. Åh, men jag hade roligt med dig for what it's worth :) Jag insåg att jag inte umgås tillräckligt med dig, för du gör mig så glad! Jag älskar ju dig. Puss!

2007-11-05 @ 12:01:52

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: