Fredag

Yay, idag är jag ledig och det är fullt tillåtet att sitta hemma på min runda bakdel och göra ingenting. Lovely! Tyvärr kan jag inte göra det för vi har en hög med tvätt som måste bli ren. Luckily lider jag inte så mycket av att tvätta. He e bar å görne!

Ikväll ska vi på bio. Vi är alltså jag, Fredrik och Robert. Och vi ska see... Resident Evil: Extinction som jag hoppas ska vara bra. Mysigt ska det i alla fall bli. Jag tycker nämligen om att sitta där i biomörkret bland en massa svettiga människor som prasslar och pratar genom hela filmen. Det är någonting magiskt med det.

Igår var jag hurtbulle, and I kid you not. Direkt efter jobbet stack jag ut och sprang i ca. en halvtimme. Inte dåligt i mina ögon! Speciellt som jag varit latboll senaste tiden och inte joggat på säkert flera månader.


Kommentarer;

Malin

ååh! Resident Evil... vad tyckte du om den? :)

2007-10-07 @ 14:58:01
URL: http://crazygirl.webb.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: