Härligt

Woho, jag är ledig idag! Planen var att jag skulle sova som en stock hela morgonen, men självklart var jag vaken och ur sängen före halv nio. Jag kan helt enkelt inte sova längre. Kan ha att göra med att jag i vanliga fall går upp mycket tidigt, och alltid lägger mig att sova senast kring elva. Jag är en kvällstrött en!

Hela dagen spenderas framför Prison Break, och snart har jag sett hela säsong ett. Det är bara så spännande att jag inte kan sluta titta! Bara för någon minut eller två, när nöden kallar. Åter till fängelset!


Kommentarer;

Sofia

Åh, stumpan! Saknar dig

2007-10-09 @ 17:49:17
URL: http://www.filosofia.blogg.se
Sofia

Dumma blogg! Jag skrev faktiskt också mer än så :-/

2007-10-09 @ 17:50:05

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: