Mardröm

Det var jobbigast i världen att gå upp ur sängen i morse för att åka till jobbet! Jag har inte sovit bra alls. Drömt mardröm på mardröm och känner mig inte alls utvilad. Meh :< Jag minns inte vad jag drömde om exakt, förutom att det var en ond människa med i bilden som säkerligen jagade mig. Hu.

Bion igår var trevlans. Filmen var bra, fast jag var inte helt nöjd med slutet. Vidare var det ganska svårt att koncentrera sig på den helt och hållet, eftersom killen bakom oss inte var tyst utan kommenterade mest allt som hände i filmen. T.ex. så härmade han ljuden när en zombie dog (nästan alla gånger) "uäh!" "glöö!" "jääh!". Kul! Det kändes inte som att jag vågade vända mig om och be honom vara tyst heller, för han var utvecklingsstörd. Konstigt att det kändes så. Nåväl! När vi kom ut därifrån pratade vi om hur han hade kommenterat allt och dessutom suckat så djupt flera gånger att vi alla tre känt hans andedräkt i nacken. *STOR SUCK*!

Kul kväll var det i alla fall! ^^


Kommentarer;

Malin

isch vilken jobbig kille... men om han nu var utvecklingsstörd så kan det ju ha varit svårt att säga till om.. läskigt iaf å känna hans andedräkt i nacken :s
Så du rekommenderar filmen annars eller?
Todeloo :*

2007-10-07 @ 15:00:52
URL: http://crazygirl.webb.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: