Tjejsnack

Tjejsnack vecka 40 - Djur :

  • Vad har du för favoritdjur?
- Jag tycker om djur över lag, men katter är nog största favoriterna. Då inte bara tama katter, utan även vilda kattdjur som tigrar och leoparder m.fl. ^^
  • Vilket djur har du alltid drömt om att få träffa/se i det vilda?
- Alltid och alltid... Sedan jag var liten har jag velat simma med delfiner, och det skulle jag inte banga på nu heller. ;)
  • Vad för slags djur skulle du vara om du var ett djur, varför?
- En huskatt, för då skulle jag ligga och lata mig hela dagarna. ;)
  • Vilket djur är du mest rädd för, varför?
- Ormar skrämmer mig mest, faktiskt. Det kommer jag inte ifrån. :>
  • Har du några djur?
- Nej, dammsugaren åt just upp våra sista råttor. :(


Kommentarer;

Camilla

Hund är bäst ^^

2007-10-03 @ 15:25:27
URL: http://camillaz.blogdog.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: