Heroes

Favoritserien har självklart tester man kan göra, men jag hade aldrig tänkt på det utan Tessie ;)


It's a tie!

You are part Hiro. You are everyones favorite Japanese tourist. Your time is well-managed and you make sure things get done. On top of that, the girls always want a second chance with you.
You are part Jessica. You are a two-faced bitch most of the time. Friends are friends, and enemies don't want to be your enemies. No one messes with you.
 
Haha, jag vet inte hur pass bra det stämmer. I alla fall inte Jessica-biten ;o


Kommentarer;

Tessie

Haha, ojdå, så man kunde vara någon delvis också! Njaa, lät ju inte sådär likt Jessica (iaf inte från det lilla jag "känner" dig) ;)

2007-09-28 @ 10:54:33
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie
Sofia

Åh, din blogg! Underbart! Nu ska jag minsann ha koll på dig. Hähä! *krama*

2007-09-28 @ 11:29:04
URL: http://www.filosofia.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: