Myskväll!

Igår sov jag över hos Hanna. Det var trevlans! ^^ Vi lagade god mat och såg på Idol. Pratade en massa och färgade Hannas hår. Sen gick vi och la oss ganska tidigt, men det var helt okej eftersom vi båda var rätt trötta. No nattugglor här inte! Hoho. Oh, Hanni fick paket också eftersom hon fyller år snart. Två fina ljuslyktor som hon tyckte om. Success! ^^ Jag hade tänkt att jag skulle sitta hemma hos henne och blogga, för hade hade varit kul att skriva "Nu sitter jag hon Hanna....", fast så blev det inte och jag får nöja mig med att sitta hemma och skriva.
Funkar bra det med! På morgonen idag var vi uppe ganska så tidigt (om nu ~10 är tidigt) och åt god frukost. Sen spacklade vi hallväggarna som Hanna ska måla vita senare idag, och efter det sminkade Hanna mig. Först blev jag rädd för mitt ansikte, men nu känner jag mig snygg. Tack! :*

Jag tycker om Hanna. Det är synd att vi inte umgås mer än vi gör.. Fast när vi gör det så är det mer än kul :) Vi får skicka bort F härifrån snart och ha myskväll här med, och kanske inreda lite (Hähä ;) ).

image4Fini <3


Ikväll/eftermiddag ska jag träffa Saari. Jag hade glömt bort att jag hade lovat bort mig till henne, så jag känner att jag måste gottgöra på alla sätt jag kan. Det blir nog bra :) Hon är bra! Vi ska dansa, dansa. Yay! ^^


Kommentarer;


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: