Tjejsnack

Eftersom jag inte längre har tillgång till mitt gamla place tänkte jag bli en latmask och blogga på en färdigbyggd sida. Hoho! Dock krävs det ett par inlägg för att jag ske se hur det kommer se ut, så här kommer ett par "tjejsnack" .:)

Tjejsnack vecka 36 - i bakgrunden:

  • Vad har du för startsida när du öppnar Internet, och varför just den?
- En helt vit sida så jag själv kan välja vad jag vill börja med baserat på vad jag känner för. It's an open road!
  • Vad har du för skrivbordsbakgrund i din dator, och varför just den?
- En närbild på en gul blomma mot en svart bakgrund, för jag tyckte den var så snygg! ;)
  • Vad har du för bakgrundsbild i din mobil, varför just den?
- Ingen bakgrundsbild, men däremot en komihåg-lapp...
  • Vad ser du om du tittar ut genom närmaste fönster?
- Vår bakgård, och en vackert blå himmel.
  • Vad hör du för ljud i bakgrunden?
- Förutom datorns milda surr? Inget, men tack för påminnelsen för nu ska jag slå på P3! ;)


Kommentarer;


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: