Sockertopp

Den här helgen har Sofia varit här, och det har varit hur mysigt som helst! Vi har gjort allt möjligt, men det bästa var ändå igår kväll när Fredrik inte var hemma och det bara var jag och Fia. Det var längesen hon och jag umgicks riktigt ordentligt (kanske för att vi bor långt ifrån varandra?) och det var bara så skönt att sitta i soffan med godis och prata en massa. Hon är verkligen en underbar tjej <3 Nu är hon nog tillbaka i Västerås med tanke på att hennes flyg gick redan kl. 9.00 i morse! På tal om tanke så fick hon mig att tänka till igår, eller snarare börja fundera, men det var bara bra för vissa saker ska man inte låta vara. Nu funderar jag bara på nästa steg...


Kommentarer;

Tessie

Härligt att umgås med vänner man inte ser alltför ofta! En sådan helg hade jag förra helgen - supermysigt!

2008-04-27 @ 17:33:05
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: