Imprisoned no more

Nu var det gjort. Min sista arbetsdag är över! Tjoho! ^^ Ok, jag är bara tjänsteledig under terminerna och måste tillbaka och jobba i sommar (kanske, men inte om jag hittar annat sommarjobb :p).
Det känns toppen! Nu har jag en hel veckas ledighet och vila innan allvaret börjar. Härligt, härligt. :)

Vad ska jag göra med all min lediga tid? Hmmm... Inte är det lätt att hitta på. Kanske borde försöka att bara njuta. Jo, det låter bra.


Kommentarer;

Linda

Nice med lite ledigt innan plugg :)



thanks love saa glad att jag klarade det..vet inte vad jag skulle gjort annars!



jag kanske oxa borde borja ga till en san tant och prata av mig lite..vore inte helt fel faktiskt! mina konversationer skulle dock bara innehalla en massa "gaah"!! haha



han bad om ursakt for att han inte hort av sig och det berodde tydligen pa att det inte fanns nan tackning uppe i bergen..fair enough, men anda..gaah!! jag vet inte..



ooh pratade med andreas igar btw..han ska tydligen salja lagenheten och flytta ihop med sin nya tjej...och jag kanner ingenting!! saa himla skont :D

han ringde och fraga om jag ville ha min sang :p haha



anyway take care love and I'll keep u updated on Rob xox

2008-08-25 @ 12:40:27

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: