Ledig lady

Woho! Hemtentan är klar och inskickad - äntligen lite ledig tid! På måndag börjar visserligen en ny kurs, men den verkar så pass rolig att jag bara tycker det känns spännande. :)

Det har varit så mycket i skolan den här veckan att jag varken haft tid eller ork till att träna, så idag ska det bli av! Kl. elva är det ett step muslekpass och kvart över elva är det body pump. Jag har inte bestämt än vilket av passen jag ska gå på, men eftersom de börjar nästan samtidigt kan jag bestämma mig när jag kommit fram. Dock lutar det åt step muskel eftersom det är ett pass jag ännu inte har provat. :)

Ååh, det känns så skönt att hemtentan är bortgjord! Jag kan nog inte beskriva lättnaden i ord. Inte anade jag att en hemtenta skulle vara så betungande. Men som sagt, nu är den borta!

Imorgon ska jag på julbord med Fredriks mamma, hihi. Det kommer bli trevligt (gott). :) Jag har världens finaste skjortklänning som jag tänkte ha på mig då, och sen igen på julafton. Borde ordna fram en bild på den så ni får se hur fin den är... Till ikväll kanske.


Kommentarer;

Tessie

Alltid så skönt när man får skicka in någonting man jobbat med så länge! Hemtentor kan vara skitjobbiga, verkligen! Vad ska du läsa nästa kurs då? nyfiken Ha så kul på julbordet i söta klänningen!

2008-12-07 @ 10:31:36
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: