14:e februari

Min enda lediga dag på ett tag. Hur spenderar jag den bäst? Jo! Först hade jag tänkt bara slappa hela dagen, vilket vore jätteskönt. Men sen insåg jag att jag borde städa/röja lite och göra mig av med saker och kläder jag inte använder. Så det ska jag göra snart. Jag kan faktiskt slappa efteråt. Någon promenad blir det också, och så måste jag handla till middagen ikväll. Tänker nämligen göra mysmiddag till min sötbulle. Det är skönt med ledighet ^^


image60
Me and my hubby <3

Vad ska ni göra idag? Det är visst alla <3-ans idag. Komersiellt eller sött? Firar ni sånt?


Kommentarer;

Sofia

Hej sötnos! Och jag älskar dig också. Hoppas ni hade en mysig kväll tillsammans, du och din hubby ;-)Jag tänker komma upp till dig så fort jag fått min löning. Vad är bäst att boka tror du, tåg eller flyg? Fick förresten ditt sms häromdagen. Om du bokar semester så anpassar jag mig. Vi måste höras mycket snart. Var rädd om dig snygging! *pusspuss*

2008-02-15 @ 11:35:41
URL: http://www.filosofia.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: