Dammtussar

Idag är jag ledig men har så ont i kroppen från pumpen igår att jag utnämnt den här dagen till vilodag. Dock är jag dålig på att vila och göra ingenting, så jag har städad ur lite lådor, och gissa vad jag hittade! Ett gammalt kort på mig och F, taget i en såndär fotoautomat. Det står inget på det, men om jag inte är helt ute och cyklar i fel båt så är det taget 2002. Alltså för sex år sedan! Färgerna är lite konstiga, men vad mer kan man vänta sig av ett gammalt foto som bott i plånboken och ibland varit ute i solen? 15 och 16 år var vi där. Jisses vad tiden går fort. :)

image66


Kommentarer;

evelina

Jo det är inte helt fel när jobbet betalar ;)
Söt bild förresten!

2008-02-27 @ 17:53:28
URL: http://gurko.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: