LAN

Just nu sitter det 4 killar (nördar) i min matsal (that's right!) och LANAR. För alla som inte vet innebörden så sitter de och spelar datorspel, dricker bubbliga grejer och svettas. Visst det är väl kul att F har vänner här nån gång också, men någon av dem (eller alla kombinerat) luktar så mycket svett att de måste ha dörren stängd för att jag inte ska avlida där i vardagsrummet! Ja herreligen.

Imorrn ska jag fara och titta på tapeter med Stina, och på kvällen blir det fika med Hanna. Topp-tipp! ^^ Nu ska jag se på Let's dance och sticka vidare på Sofias sockor. Ciao!


Kommentarer;

LqR

Haha, det påminner mig om när vi hade någon programmeringskurs i en datasal på gymnasiet och det kom in en bunt sammare (nästan enbart tjejer) och skulle ha nästa pass och utbrast (i princip i kör) "EEW vad ÄCKLIGT det luktar!!!". Liksom, vilka tönterier! Svettas de själva blomdoft eller?! Men ja, datorer producerar rätt mycket värme som bieffekt. Faktiskt så mycket att jag som regel har värmen av och låter datorerna värma rummet istället (notera plural för övrigt).

För övrigt ogillar jag LAN, mest för att det sovs så lite (jag får migrän) och spelas så mycket (jag bara förlorar och blir arg, jag har nämligen viktigare saker för mig än att bli expert på att mosa folk på ett virtuellt slagfält av något slag).

Hej förresten, jag läser din blogg ;)

2008-02-02 @ 00:43:48
URL: http://luftslott.org

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: