-8°C

Snart ska jag promenera till jobbet och det är kallt. Det är riktigt kallt idag! -8,5°C faktiskt! Jag kommer helt säkert att få is i näshåren. Lovely! Ska vara på jobbet tills solen går ner igen, vilket är ganska trist eftersom jag börjar misstänka att solen aldrig går upp. Jag får ju aldrig se den!

Vissa kan inte äta frukost på morgonen, eller är inte hungriga. Jag är hungrig som en varg och måste ha minst en tallrik havregrynsgröt, en macka och ett glas juice innan jag blir människa. It's true!
Hur är ni på morgnarna, och vad brukar er frukost bestå av?


Kommentarer;

Tessie

Härligt med kyla! Här har vi haft cirka 7 plusgrader fram till igår, då det slog till och lade sig på cirka två grader ;) Idag var det inte långt ner till nollan, det räknas som kallt just nu i Skåne ;) Jag brukade förut vara en sån som knappt kunde tugga i sig en halv macka till frukost, men jag har förvandlats till en frukostmänniska! Just nu består min frukost oftast alternerat av havregrynsgröt/flingor med banan och russin/gott hembakat bröd, tillsammans med te och lite ProViva =)

2008-01-23 @ 09:53:00
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: