Jag vill ha vår!

Idag har jag varit ledig, så det har varit en mysdag för min del. Tog en promenad längst med älven på förmiddagen, och efter lunch var jag på stan i jakt på nya skor och för att införskaffa gardintyget jag haft ögonen på någon vecka nu.
Såhär ser de gamla (v) ut i jämförelse med de nya (h). Håll med om att det blev snajsigare. Jag tycker det i alla fall! Och det är ju det som räknas mest eftersom jag ska se dem varje dag :) Nu återstår bara att se vad sambon tycker. Om han ens märker det... Känner jag honom rätt lär det ta ett tag :p



Kommentarer;

Tessie

Fina gardiner, de där nya =) (såg dem i större format på bilddagboken) När jag ändå är här o skriver kan jag ju passa på att svara på din fråga ;) Jag trivs som fisken i vattnet på utbildningen - jag känner verkligen att det är rätt för mig. Kul att du också funderar i de banorna - har du bara intresset tror jag du kommer trivas fint. Jag läser dubbel behörighet - både för förskola och grundskolans tidigare, vilket jag tycker är bra, så har jag liksom fler möjligheter öppna sen =) Keep me posted om hur tankarna fortsätter gå i detta ämne ;)

2008-01-07 @ 20:09:24
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: