Dansande valross!

Klicka här ^^
Jag tyckte den var jättesöt :)

F.ö. funderar jag på att byta blogghost. Blogg.se krånglar ju så förbenat mycket.


Kommentarer;

Malin

Gud så underbar video! Den lägger jag till favoriter direkt.

Jo, jag hade ju blogg.se först.. men funkade inte alltid så bra, så då bytte jag till blogspot och den har funkat bra, hittills iaf. :)
*kramar*

2008-03-16 @ 21:32:04
URL: http://www.crazygirl.se
LqR

Jag skulle rekommendera LiveJournal (livejournal.com), utan att själv ha ett konto där. De verkar ganska framsynta (bland annat får man ett OpenID-konto där, samt ett konto på deras jabberserver). Varning för att blogspot/blogger drivs av Google och därför är väldigt läskigt. De har också lämnat ut IP-nummer och annan data lite hipp som happ. Men de är å andra sidan stabila, jag hade en blogg där ett år eller så. Ett annat nog så gott alternativ vore wordpress.com.

2008-03-16 @ 23:31:34
URL: http://luftslott.org

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: