Phew!

Äntligen kan jag sitta ner och ta en paus! Från efter frukost och fram till nu har jag storstädat hela lägenheten, och tro mig när jag säger att det verkligen behövdes. Nu har vi jättefint här hemma och jag är så himla nöjd med mig själv.  I rock!
Om två timmar ska jag vara på jobbet... Jag avskyr dom här dagarna. Börja klockan ett liksom, vad är det för sak? Jo, det förstör hela dagen för mig. Eller ja, jag kan ju göra saker hemma, men det finns inte en chans att hinna på nåt träningspass eller ut på promenad ens. Why? För att jag är så stressig av mig och inte tror jag ska hinna hem igen och slappa lite innan jobbet. Haha, egentligen är det ganska komiskt men så är det. Jag skulle hellre börja tre eller fyra. Oh well. :)



Kommentarer;


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: