Slappis och stan

Jag spenderade halva förmiddagen med att spela Another code: Two memories på NDS (f.ö. ett himla bra spel om man som jag gillar att lösa klurigheter). Efter lunch ryckte jag upp mig, tog en dusch och klädde på mig. Planen var att jag skulle gå på Ecco's affär och hitta ett par sköna och snygga skor. Tyvärr har vi ingen riktig vår här än, så jag ska åkterkomma i april när de har fått in vårkollektionen (dvs. de snyggare skorna). Därifrån begav jag mig på schampoojakt och konstaterade att jag blir tvungen att beställa det jag vill ha. Oh, well. Jag hade pengar kvar på ett H&M-presentkort så jag shoppade upp det (två par örhängen och ett par undies) och gick sedan på ICA för att handla ingredienter till F's tårta. Fyrahundra gram blockchoklad, bland annat. ;)

image73
De andra örhängena gjorde sig inte så bra på bild så de fick inte vara med :p


Kommentarer;

Malin aka CrazyGirl ;)

Pst ;)

2008-03-14 @ 18:01:41
URL: http://crazymalla.blogspot.com
Tessie

Skönt med lite ledigt och bara slappa! Och tack för kommentaren (den kom fram, konstigt att det varit problem med att kommentera innan, har hört det från flera). Men visst är det så, många tror för lite om barnen! Oftast är det för dem som förändringar är mest naturliga - likaså olikheter människor emellan, har barn så mycket lättare för att acceptera än vuxna...

2008-03-15 @ 13:09:53
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie
Malin

Tack snälla söta Sandra! Men jag kan tyvärr inte ta åt mig credit för layouten, är en standard layout på blogspot, men jag tyckte den var såå söt så jag ville inte ändra den. :)
Trist att du inte hinner med internet. Men blir väl bra med pengar då antar jag. ^^
*kramisar*

2008-03-15 @ 22:59:01
URL: http://www.crazygirl.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: