This is me

Det känns faktiskt lite bättre när man får beklaga sig. Synd att det gör så ont att prata.
Nu ska jag gå och sova. image74


Kommentarer;

Tessie

Grey är verkligen jättebra! Jag trodde den var fånig efter att ha sett snuttar av avsnitt, men mamma och syrran tjatade på mig att jag MÅSTE se den, så vi lånade hem första boxen och fastnade direkt! Den är verkligen super - jag rekommenderar den absolut! Åh =) Vad är det du ska söka för nåt? *nyfiken* Själv ska jag snart välja sidoämnen, och tror till och med att jag bestämt mig - lite läskigt ;) Tack, ja, jag ska fira påsken där, så det blir mysigt. Håller du dig hemmavid eller åker söderut en bit?

2008-03-18 @ 11:08:46
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie
J10

Haha! Vid en första anblick såg jag en white-trash modeslavs-giraff med påsar under ögonen och cigarett i mun.
Kanske inte vad du ville förmedla.. men iaf! :)

2008-03-22 @ 05:39:54

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: