Uppåttjack

Lördag is lovely. Jag har varit på stan och fikat med Hanna, and I must say: sunshine. Det är svårt att inte bli glad av att vara med henne. Jag borde med andra ord försöka träffas oftare. Jag gillar'ej brudn'!

Ikväll ska jag och F göra fruktsallad och mysa i soffan. Närmare bestämt nu!

(H: mitt hår kanske inte har korkskruvslockar, men så här ser det ut in original form. Is it lockigt? Lite, tycker jag :) )
image72


Kommentarer;

hanna

jag tycker om dig också! riktigt trevligt idag. håller med om att vi borde hänga oftare, plus gå på stan tillsammans och agera smakråd (plus avklädarhjälp haha) :P
amen det där är ju typ lockigt! tror mitt hår skulle bli lika lockigt om det var lite kortare, men nu är det så långt så att det inte orkar ;) fiiint!

2008-03-09 @ 08:08:02
Malin

Snyggt hår du har !

2008-03-12 @ 16:41:13
URL: http://www.metrobloggen.se/malin1

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: