Like a record, baby...

Jag försov mig! Sure, jag hade kunnat trilla in på föreläsningen ett par timmar sent, eller efter lunchen, men det kändes inte rätt. F.ö. har jag haft en jobbig natt och sovit dåligt, så jag har legat i sängen halva dagen. Är det sant? Inte helt, jag har faktiskt varit uppe och pluggat jävel (som Hanna skulle säga ;)) sedan tiotiden kanske, which is toppen! Nu har jag nämligen bara bilderna kvar att göra till alla mina miljömål som jag ska redovisa. Känns grejt!

Nattens trötthet är nästan bortblåst, men för att jaga den ytterligare ska jag på ett spinningpass 15.15. Hurtpeppen! Vidare kommer jag förhoppningsvis bli så slut av cyklandet att jag kan sova lugnt nästa gång jag lägger ner huvudet på kudden.



Kommentarer;


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: