Renovering

Syns det inte att här är nyrenoverat får ni uppdatera sidan until it does. Hah!

Om några minuter sådär kommer Stina och då ska vi färga/klippa hår! Roligt blir det. :)

Inatt har jag drömt jobbiga drömmar. Usch. Tur jag bara minns fragment av dem nu. Ikväll är minnet säkert tomt igen.

Ja, det var alles. Jag har inte så mycket mer att säga eftersom det är söndag och jag slappar. Som mormor ungefär... Ja, fast utan Jesusbiten.


Kommentarer;

hanna

tjao! som var på det du skrev på min blogg : träning åå onsdag låter svinbra. tror inte vi ska träffas något med gruppen då heller så jag är free all day (förutom att jag måste plugga jävel då jag inte tränar ^^)

2008-11-18 @ 09:08:08
Malin

Superfin layout! :) Du är såå duktig!



kramikram

2008-11-18 @ 10:47:59
URL: http://crazygirl.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: