Söndag morgon

Jag är sjukt trött idag. Har bara drömt massa actionfyllda drömmar hela natten, helt utan lugna stunder. I blame Blade som jag såg på igår. Oh well... Idag ska jag äta middag hos Fredriks mamma och syster. Blir nog mysig :)
Och imorgon ska jag till universitetet och opponera - vilket jag aldrig gjort förut. Spännande!

I övrigt händer inte så mycket... Nä, just det, och det är faktiskt ganska skönt. :)


Kommentarer;

Sofia

Det är så där det ska vara ibland. En lugn söndag där man gör ingenting. Hade själv en väldig slapp söndag idag. Men det där med drömmarna lät inget vidare. Kanske beror på att det faktiskt händer och har hänt en del grejer kring dig just nu. Men imorgon är det ny vecka med nya tag. Usch, längtar inte precis men...jaja! Var rädd om sig, tösabit! Kramar till dig!

2008-11-02 @ 23:21:31

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: