Fetaost!


Pose!

Har just kommit hem efter en heldag med Hanna (bäst!). Vi började på café Station där vi först fikade koffeindrickor, och sen när vi höll på att dö köpte vi paj.



Vi tog olika sorter och sen delade vi så vi fick två sorters paj var. Smart! Vi åt, pluggade, pratade och stickade. Fett mysigt helt enkelt. :) Det känns som tentan kommer gå smidigt, men jag får inte bli övermodig. Nu tänker jag ladda upp alla bilderna på bilddagboken, men självklart måste jag avsluta med en på Hanna här.


Haha, söt!


Kommentarer;

hanna

helt king dag! värt att lägga upp flummigaste bilden på mig :P

2008-10-09 @ 16:41:51
Linda

tihi, myspys dag!! du aaaar jattefin pa bilden hun xoxo

2008-10-10 @ 06:20:46
Valentina

jag snodde din bild av hanna men länkade till dig! Hoppas det e ok! / Valentina

2008-10-19 @ 12:41:58
URL: http://muslimah.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: