För tidigt!


Hemska dag, jag vaknade redan kl. 5 och kunde inte somna om! Inte ens efter att jag både druckit lite vatten och varit på toaletten (de beprövade knepen) - så jag har mest bara legat och pillat navelludd i två timmar. Sen orkade jag inte längre. Huvva. Jag gick mista om så mycket sömn, wääh! Nåväl, imorrn börjar jag ett så då finns det större chanser till god sömn.

Nästan hela dagen idag ska jag spendera på universitetet. Det var längesen vi hade en heldag där, och ärligt talat känns det mest bara jobbigt just nu. Fast det kanske ändrar på sig när jag väl är där med min härliga grupp.

Ikväll ska jag troooligtvis på en avskedsfest för en av Hannas kompisar. Tjejen har bara träffat mig ett par gånger, men hon bjöd in mig ändå för hon tycker jag verkar så trevlig. Vadå självförtroendeboost? :D Faktiskt tycker jag att hon (och de andra) verkar väldans trevliga dom med! Blir nog kul, bara jag hittar dit (Hanna, hjälp? :))


Kommentarer;


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: