Händer och fötter

Idag är det sista dagen på förskolan. Det känns ganska trist - jag kommer sakna småungarna! - men samtidigt skönt för jag är så sjukt förkyld och näst intill röstlös att jag inte tror jag skulle klara ytterligare en dag.

Ikväll bär det av till Västerås för min del - träffa släktingar, fira morfar som fyller 80, åka hem igen - en snabbvisit helt enkelt. Jag packar kameran, men om jag kommer mig för att ta några kort återstår att se.

När jag kommer hem igen på söndag kväll har min sötgos redan åkt. Flyttat till Irland! Hemska tider. Jag kommer dock vara så upptagen av skola och rapportskrivning att jag förhoppningsvis inte hinner sakna honom allt för mycket.


Kommentarer;

Sofia

Oj, mycket sorgligheter här. Jag hoppas du har haft riktigt kul på praktiken, trots förkylningar. Blir ju så där när man inte varit indoktrinerad i branschen så länge, då blir man lättare sjuk. Får du en stund över när du väl är i Västerås är det bara att hojta till. Ingen skulle bli gladare än jag :-) Trevlig resa, gumman! krama

2008-10-24 @ 11:46:50
URL: http://filosofia.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: