Gunga då!

Yes, då sitter man här. Nyduschad och fräsh efter första riktiga danspasset, and I'm feeling great! :) Det var rätt svårt, mycket också för att jag är van att sträcka på mig och helt plötsligt är det förbjudet. Haha, jag får nog snits på det till slut, mest är det bara roligt eftersom ingen annan i gruppen har dansat nå street innan, så vi är lika stela hela hopen. :) Det skrattas mycket och jag trivs! Slappna av och hitta gunget!

Nu ska jag se om jag kan få karln att sluta spela så vi (jag) kan få se ett avsnitt av Mindfreak. Peace!

P.S. Imorrn börjar jag 8:15 (lyx!) och smiter hem nån gång runt tre kanske beroende på hur lång tid det tar att få FirstClass inloggningen reggad. Sen ska jag tillbaka vid sextiden och spela brännboll (haha, hoppas det regnar!). Någon insparksgrej kan jag väl vara med på.:)


Kommentarer;


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: