Insane!

Härlig förkylning. Nu har jag hosta också! :) Tur att det är "studentsportardag" idag, så jag kan vara hemma och kurera mig. Riktigt sportigt! :)

Jag trodde ju att det skulle dröja ett tag innan F fick göra sin telefonintervju... I was wrong! Igår lite efter sex på kvällen ringde det i hans telefon och intervjun tog plats. På fem korta minuter hade de visst hört allt de ville, för då var den slut. Hur det sedan gick skulle han få veta i ett mail, men först var det en hög med folk till som skulle intervjuas så F trodde det skulle ta minst två veckor innan han fick höra något. Fel igen! Sent igår kväll hade han fått ett mail som sa att de gärna vill att han kommer dit på intervju. Redan nu på måndag!

Det gick ju hur fort som helst det här. Och vi som trodde att det skulle ta minst ett par veckor innan det började hända grejer. Läskigt! Fast samtidigt spännande och roligt. :)
Dock kostar det lite över 7000 kr för honom att åka och komma hem igen, så tokhuvudet funderar på om det är värt. Samtidigt har han gott om pengar sparade, så jag tror nog att det blir av. I så fall åker han på söndag och kommer hem tisdag kväll.

Helt galet. Tänk om han får jobbet?


Kommentarer;

Linda

gaah redan?! det gick ju valdans fort..lat mig veta om han bestammer sig for att aka! hmm, hur kanns det da? du verkar ju inte vara lika ledsen over det nu iaf (hoppas jag)



usch inte kul med forskylning ju, hoppas det gar over snart ;)



lav ya hun xox



2008-09-11 @ 03:29:02

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: