Sleep tonight

Det går så fort att bli ovan att gå till jobbet. Tänk att jag brukade lyckas vara pigg och glad där nästan varje dag förut. Helt galet! Nu har jag i alla fall gjort helgens timmar och jag känner mig bra. :) Lite extra cash har som sagt aldrig skadat!

Imorgon börjar jag inte förrän ett så då får jag sovmorgon! Fast jag tänkte ge mig ut på en joggingvända innan plugget, faktiskt. Det var längesen, och jag känner på mig att det kommer bli skönt. Kommer säkert märka av att jag varit sjukslappis rätt länge nu, haha.

Någon dag (helst i veckan eller nästa) behöver/vill jag åka till Strömpilen och titta på kameror och skor. Nån som är sugen på att följa? ^^


Kommentarer;

hanna

jag följer! vi får planera med kalenderna ;)

2008-09-28 @ 18:43:46
Sofia

Men stumpan! Varför då? Inte Irland...hur länge då? püss

2008-10-01 @ 18:09:49
URL: http://filosofia.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: