Hetshest

På måndag börjar min VFU. Jag är nervös tjej 87! Vi har massa olika uppgifter som ska genomföras, dokumenteras och reflekteras över under veckorna på förskolan. Jag drunknar. Mest troligt kommer jag inte ha någon ork att leva förutom på helgerna, om ens då. Hah. KUL MED VFU! (Fast egentligen ska det bli roligt, det är bara så mycket att göra samtidigt. Lite love/hate.)

On a side note så ska jag, Carro och Robert på bio kväll. Kan bli skoj!


Kommentarer;

Theresa

Jobbigt med en massa uppgifter som ska göras, utöver att "jobba" (det blir ju som det) heltid på förskola! I Malmö får inte lärarna från högskolan ge uppgifter till oss som ska genomföras under VFT:n (som det heter hos oss - typ enda stället i Sverige...), förutom loggbok och så, alla uppgifter kommer sedan efteråt... Men hoppas du får roligt och att det inte blir alldeles för mycket uppgifter och dant! Kram

2009-04-19 @ 20:54:53
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: