I går natt drömde jag...

Som vanligt har jag hemskt mycket spännande att skriva om (hah!). Det känns som om all min tid går åt till skolarbete, men jag lär mig i alla fall nya saker. Förskolelärare är så mycket mer än jag trodde och visste innan jag började plugga. Det är ett superviktigt jobb! Det viktigaste.

I alla fall; vad händer? I tisdags var Hanna och Nova här och vi gjorde en supermumsig paj. Jag kanske råkade hälla för mycket vatten i pajdegen eftersom jag var så upptagen med att prata och ha trevligt, men se det gör ingenting! Pajen blev lyckad i alla fall, och det var mest komiskt. :) Senare drack vi chaite och mumsade tårta. Good times!

Igår var det ett pass stepmuskel som gällde, och jag är imponerad över att Hanna var med trots att det inte riktigt är hennes grej. Nästa gång får hon välja pass, helt klart.

På något vis känns det mer lämpligt att skriva om ytliga saker här, som kanske inte är så spännande, istället för att skriva om troligen mer intressanta, privata saker. Mycket eftersom internet är öppet för alla, och det enda stället som känns tryggt att skriva hemliga saker på är min fina old fashioned dagbok, så blir det inte särskilt djupt här. Ja. På tal om ytligt kliar det i klippa-håret-fingret...

Om några timmar, när skolarbetet är klart och redo för i morgon, ska jag ta mig i kragen och ringa en uppfödare. Kissemojs!


Chai - I love it! Med skum, mmmmmm!


Kommentarer;


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: