Breaking dawn


Jag har just läst ut Breaking dawn, den sista boken i Twilightserien, och som jag gillade den! Måste nog erkänna att jag tycker om alla böckerna, kanske just för att det är så spännande med mytiska varelser. Däremot tycker jag inte alls om att anledningen till att de sk. vampyrerna inte kan vistas i soljus är att de glittrar. Vampyrer brinner och dör i solen, end of story! I vilket fall som helst har jag njutit av att läsa dessa böcker - en trevlig omväxling med tanke på att jag bara läst kurslitteratur sedan hösten - och det ska bli roligt att se filmatiseringarna (och hitta saker som "inte stämmer med boken").


Kommentarer;

Theresa

Jag har precis börjat läsa serien (dum som jag var beställde jag dock första boken på svenska, så nu får det fortsätta that way...) och har nu hunnit en bit in på andra boken. Jag trodde inte alls att det skulle vara min grej, men diggar dem ganska mycket faktiskt! Jag har ju inte sett filmen innan heller, så nu är jag ganska pepp på det!



Stackare också, som måste vänta med att se Potter ;) Vi var på premiären i onsdags - det kändes som nog med väntan, haha ;)



Kramar

2009-07-20 @ 09:24:08
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: