Morning has broken

Wohoo! Nu är jag ledig från jobb i hela fem dagar! Det är så underbart att jag knappt har ord för det, jag kan bara lyckostudsa ^^ Lite synd på ledigheten att jag är vaken så tidigt, men å andra sidan är jag faktiskt utvilad så varför sova längre? Senare idag ska jag följa med en J10 så att han inte får kalla fötter och smiter från dagens happening; noshålning! (Hans nos, inte min) Jag måste komma ihåg att ta med kameran och dokumentera, för annars kommer väl inte Hanna tro mig, huhu! :)


Kommentarer;

maja

sv: jaha okej! jadu, alltså det är ju som jag hade tänkt eftersom jag visste att färgen inte skulle fastna bra. så egentligen är det ju långt över mina förväntningar eftersom det är så jämnt och ändå är rätt kopprigt. men ska nog färga det lite mörkare och lite mer intensivt sen, det här var ju bara en intensivtoning! så det går nog rätt bra ändå. :)



du, förresten, jag måste ju hämta grejerna nån dag! och vad fin din header var, ser du ut så i håret nu? :o

2009-07-15 @ 17:28:38
URL: http://majakaka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: