Söndag

Min sista dag på långledigheten.. Det känns lite vemodigt faktiskt. Tur att det bara är 3 veckors jobb kvar för mig i sommar :) Hittills idag har jag hunnit vara och träna, och pysslat ihop en tavla till köket. Det skulle inte skada med dammsugning heller, men om solen kikar fram är jag inte ansvarig för vad jag hittar på :P

Fint i köket


Kommentarer;

Theresa

Jag tyckte filmen var väldigt bra faktiskt - skådisarna har ju växt till sig, om man säger så, och det är mycket mer humor och hm, tja, romantik i den här filmen, förutom den rena Harry-Potter-ploten. Dock blev jag besviken på slutet, det gick för fort och för många saker från boken fick inte vara med (detta kan gälla lite då och då under filmen, men kändes av mest i slutet enligt mig). Men som film var den väldigt bra! Jag, som läste om boken bara någon vecka innan filmen, kanske hade lite för vakna ögon, vilket kanske förstörde filmen mer än nödvändigt ;)



Ja, hoppas sommaren kommer tillbaka! Skönt att du också får vara ledig en hel då och att F kommer hem! Hur länge ska han husera på Irland?



Kram

2009-07-20 @ 11:16:44
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: