Slutspurt

Pheeww! Jag har spenderat större delen av dagen med att skriva på två av de olika utvärderingar/rapporterna vi har att göra klart innan det blir slut på terminen. Senare har jag också ett par muntliga redovisningar att förbereda, och jag vet nog om att det är heltidsstudier det här. Det känns i hjärnan! Och i det sociala. Hårt är livet.

Nu är dock arbetsdagen över för mig och om en timme ska jag möta Carro för ett träningspass. Blir skönt!

Sötkatten ligger och sover på mitt skrivbord, så nära mig hon kan utan att bli störd i sin sömn. Kärlek <3


Kommentarer;

maja

sv: hahah bra fråga... lite läskig är hon allt med sin pose.



när far du iväg till irland förresten? och när skulle jag komma förbi i helgen? ;D

2009-05-26 @ 23:03:28
URL: http://majakaka.blogg.se/
Malin

Ja det ska bli spännande att göra den helt färdig! :) Balen är den 4 juni.. nästa vecka alltså!

2009-05-27 @ 21:41:42
URL: http://maaaline.blogg.se/
hanna

tjenis penis! när ses vi? när åker du? vill typ ses innan du åker! pussåkramé

2009-05-28 @ 13:29:42

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: