Långhelg

Äntligen har lugnet lagt sig hos mig. Tentan är färdigskriven och jag har tid att leva igen!

Sovmorgon och (typ) födelsedagsfika på stan med Hanna. Godaste kaffe moccan jag någonsin druckit! Och mest trevligt sällskap :) Vi kikade runt i lite affärer, och jag hittade ett par jättesöta tygrosor att ha i håret. Letade även efter en fin och mysig halsduk, men utbudet var inte det bästa så det blir nog en hemmastickad istället. Ikväll blir det födelsedagsmiddag på någon okänd restaurang med F's mamma - spännande! Alldeles nyss var Carro här med Robert och lämnade av ett USB-minne samtidigt som jag hade mamma i telefonen. Jag kände mig inte särskilt trevlig, men dom klarar sig nog ;>

Nu ska jag göra mig restaurangfin!


Kommentarer;


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: