Procrastinators unite! ...tomorrow

Det var så sjukt kallt när jag steg upp i morse, och inte hade det blivit mycket varmare när det var dags att cykla till universitetet. Nu klarar jag mig inte utan vantar längre, hu. Dagens föreläsning var f.ö. inte så givande och jag hade lika gärna kunnat stanna hemma och skriva på sista delen av hemtentan. Nu gjorde jag ju inte det, och peppen finns inte alls, bara tvång. Blä. Jag gör nog så att jag är ledig ikväll och skriver på dagen imorgon. Det blir fint!



Kommentarer;

Saari

Den där bilden på skylten gör mig trygg.



Du kämpar på så bra! Det kommer lön för mödan. Ha en skön helg nu :) Kram!

2009-10-02 @ 11:41:10
URL: http://dissociativ.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: