Trött och seg

Nej fy, jag tror jag håller på att bli sjuk. Huvudet väger tungt och värker, kroppen är trött och seg och halsen känns fel. Det finns inte tid till att vara sjuk under en praktikperiod så jag hoppas verkligen att det här går över, eller så spenderar jag höstlovet som sjuk. Det skulle faktiskt fungera eftersom jag då "bara" missar grejer med min basgrupp och inte någon riktig praktiktid. Woo, I has a plan!

Nu ska jag göra något gott te och mysa med katten <3



Kommentarer;

Lovisa

muaaahaaAA! Jag stalkar dig tillbaka!



krya på dejj! gullig katt ^_^

2009-10-18 @ 15:49:02
URL: http://lovisaillustration.blogg.se/
Anonym

muaahaaA jag stalkar dig TILLBAKS! ;)

2009-10-18 @ 16:14:58

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: