Wall of text

Jag är på ett sånt himla toppenhumör! Visst, Siri väckte mig alldeles för tidigt i morse och större delen av dagen har det känts som om min hjärna varit på stand by, men nu är allt topp. Träffade Hanna för en kvällsfika på stan och som vanligt är det jättefint att umgås med henne = humörhöjning. Även om jag var lite dålig på att hålla ett vanligt samtal igång, haha. Sen gick vi hem till mig och tittade på lite bilder jag tog när mina föräldrar var här förra helgen (var det verkligen bara en vecka sen?). Men det som verkligen gjorde att jag kom upp på humörtoppen var ett sms från F; han har pratat med sin chef om att han kommer vilja flytta hem när han varit där ett år och hittat någon som tar över hans hyreskontrakt, och han ska prata med sin rumskamrat om det efter jobbet eller så. Det betyder att det finns ett slut på Irlandsäventyret, och jag blir så jätteglad för han kommer komma hem igen! <3




Kommentarer;

CrazyGirl

Woho! Vilken störtfin layout! Och kul kul kul att det äntligen blir ett slut på Irlandsäventyret för F! :)

2009-09-27 @ 23:05:30
URL: http://siscrazy.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: